neljapäev, oktoober 30, 2008
Balti Jaama turg on äge!
käisin eile Balti Jaama turul. mitte ainult sellepärast, et see on kodu lähedal, vaid seal müüakse neid hiiglama mõnusaid "Parižianka" komme. noh neid, mida sööd nii umbes kolm ära ja siis juba vaevled suhkrumürgituse käes. imemaitsvad kommid noh!

komme ma muidugi ei saanud, sest sealses kommipoes, mis siiani on alati neid müünud, seekord ei olnud. ma oleksin muidugi kohutavalt pettunud, kui ma poleks eelnevalt ostnud endale just jummalast ägeda nahast kasutamata koti viiekümne krooniga. jajah, VIIEKÜMNE krooniga. nimelt jalutasime turu peal ringi ja järsku mu pilk jäi pidama nöörile riputatud asjadele, mille hulgas oli ka kaunis kott. alguses hakkasin mööda minema, aga siis ikkagi astusin lähemale. tõesti suurepärane kott. ka lähedalt vaadates. ja kotis niiskusetõrje pakikesed ka veel ja puha. ja koti küljes hinnasilt - 50 kr. no ma muidugi mõtlesin, et ma näen valesti ja see on sinna jäänud lihtsalt. mingist muust asjast. või ajast. kui ma hakkasin ringi vaatama, et kes müüb seda suurepärast kotti, ligines mulle üks mutike (no tõesti vabandust, aga ta oli siuke mõnus rasvaste riietega turumutt), kes kinnitas, et kott tõesti maksab 50 krooni. siis ei jäänudki muud üle, kui see ära osta. raha põlletaskusse libistades tundus müüjanna enda ümber ringi vaatavat. ma loodan, et ma ei osalenud mingis hämaras tehingus ja keegi ei tule ütlema, et õu, anna mu varastatud kott tagasi. igaks juhuks lahkusin sealt müügikohast kiiresti.

alguses ma muide ei saanudki aru, kas on nahk. vaatasin lihtsalt, et korralik materjal, aga siis ta hakkas naha järgi lõhnama. ja ma lasin peaaegu kogu oma perel seda kotti nuusutada ja ka Kärdil takkaotsa ja on nahk mis nahk. jummalast mõnus! kahju muidugi, et komme ei saanud..

Sildid:

postitas Katrjuss kell 16:50  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker