kolmapäev, detsember 10, 2008
terveykset Suomesta!
minä kävyn Suomessa Kängsepan perhen kanssaa. oli ihan hurmavaa. sai paljon-paljon naljaa. Joulunpukkin en nähnut, koska hän on Korvantunturissa. mutta mä näkin paljon disainia Disainin museossa. kiva. tagasintiella sai laivassa yhän paljon hyvä ruokaa. minä pugisin kun enä en jaksatanut. sitten Kärdin äiti sanoi, että ma pian ennast kokku ottama ja viella süöma midakiin. minä teginki noin. hiljem, kun mä olen aivan paksuu, minä annan häne kohtusseen. ja palauten takaisin ison rahan kansaa.

nyt mä menen menemaan. hyvä päivän jatkuu!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 19:35  
3 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker