teisipäev, november 11, 2008
tunneli lõpus on mustus*
antud juhul on tunneliks Maiksi riidekapp. meil nimelt siin käib Oliverikese potipealkäimise harjutamine. siiamaani on see tõeliselt hästi välja tulnud - iga väiksemagi soru peale karjatab Oliver: "Taha pissida!" ja siis tuleb imekiiresti temaga vetsu joosta. kuna vahepeal läks see potitamine nii suurepäraselt hästi, lasti tal lausa trussikute väel toas ringi lasta. no st ikka püksid või sukapüksid on ka jalas (kuigi millegipärast Oliverile on viimasel ajal nudism kuidagi meeldima hakanud ja nii võib söögiaua ääres tihti tema paljast tagumikku kohata). see omakorda teeb õnnetuste juhtumisel pesemisosa keerulisemaks, aga see selleks.

nagu ikka juhtub, on ka selle va potitamisega mõningaid tagasilööke. vahepeal ta nimelt ei viitsinud eriti öelda, kui tal vetsukas tuli, ja lasi rahuga püksi ja siis alles teavitas, et pissi tuli. noh, tänu sellele on mul õnnestunud näiteks magamistoas paar korda mõnusasti pissiloiku astuda.

tagasilöögi (senine) tipp juhtus muidugi pühapäeval. Oliverikesele kangesti meeldib Maiksi riidekappi end peita. neil on vanaemaga selle kapiga isegi mingi mäng, mis sisaldab sõna supipott. no vot. igastahes Oliverikene kakerdas seal Maiksi kapis jälle ringi, kuni ma ükskord teda väljatagurdamas nähes avastasin, et oi, sukapüksi tagumik täitsa märg. aga ega ma siis kappi kohe kontrollida ei viitsinud. rääkisin Maiksile ka ja me mõlemad (eriti Maiks) lootsime, et Oliver ikka ei pissinud talle kappi. sinna see jäigi. kuni Maiks õhtul kappi vaatas ja seal mõnusat suurt loiku nägi. esimese hooga ei saanud arugi, et kust see küll tuli sinna. kuni meenus Oliverikene. õnneks ta vist asjade peale ei pissinud, ainult kapipõrandale. seega õnnelik juhus. naer muidugi pikka aega ei katkenud. nüüd mul jääb vaid loota, et ta järgmisena minu kappi ei vali.

*jaa, ma tean küll, et tegelikult on seal lõpus must uks

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 17:58  
3 Comment:
  • At 13 november, 2008 10:48, Anonymous Anonüümne ütles…

    või siis on aeg oma kapp lukustada ja kellegi teise kapi uks kutsuvalt lahti jätta.
    nälju.

     
  • At 13 november, 2008 10:49, Anonymous Anonüümne ütles…

    millegipärast sisaldab minu URL, mida ma isegi ei sisestanud, lubamatuid tähemärke.
    nälju

     
  • At 13 november, 2008 21:32, Blogger Katrjuss ütles…

    höhö, ema ja isa kapil polegi ust. peaksin Oliveri sinna suunama!

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker