reede, juuni 24, 2005
Kaanipäev
suur trall. kuimetsas. jaagup ja ilmar ja gäng. ja merle. ja ka palju mõnusat jooki. ja kõhulihaseid valutamapanevaid nalju. eriti naljakas oli merle mutta kinnijäämine. me naersime seda jaagupiga isegi enne magamajäämist. ja seetõttu ei õnnestunud meil pikka aega magama jääda. "kas teile ka tundub, et mu tossud on erivärvi?" ea blondiin.
naeru vahele tekkis ka paar kurja plaani. kõigepealt minna augusti lõpus pariisi. jaagup annab kogu oma raha meile. ma loodan, et meie koguõhtune alateadvuslik mõjutamine aitas. ja siis tuua tartust ära meie kaunid kalipsod ja minna nendega randa inimesi hirmutama ja ujuma. ohh seda riläks elu.
aga muidu. jalutasin raadiomaja juurest koju. et no natukenegi hirmutada neid šašlõkikuhilaid, mis ma omale eile sisse ajasin. ja ma nägin lihtsalt väga lahedat paati. purjekas vist. no ma ka ei tea, kuidas neid nimetatakse täpselt. aga ta nägi välja nagu palju purjeid. ja nagu pudelist.
ja mere ääres oli üldse tore. mõnus mereõhk. ainuke asi, et ma pidin tegema näo, et ma pole turist, ma elan siin. mis oli äärmiselt raske. sest ma olin seljakotiga. ja sadama juures. ja seal oli miljon samasugust paksu soome turisti. põgenesin ruttu koju.

ja kuni ma kuumuses ära ei sula, lähen lasen riläksi.

ahjaa. meenus, et sibulakukk - peipsi kadakavenelane vanglas. palju uusi teadmisi "tunne eestimaad" mängust.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 15:51  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker