teisipäev, november 15, 2005
ohh keeruta lennuta rasvast kanakoiba
mnjaa. ma ei teagi kohe, mida öelda selle "georgi" kohta. sest ma lihtsalt ei saanud midagi aru. võib öelda, et urmas vadi on viinud "kohtumise tundmatuga" uuele tasemele. täitsa sürr värk. ilmselt ma pean laskma omale pärast seletada, et mis toimus. vblla kui ma teaks rohkem georg otsa elust, siis ma oleks ka rohkem aru saanud. aga see on ainult vblla. ja mul on kahju saalitäiest penskaritest ja nendest laevatäitest soomlastest, kes seda vaatama tulevad. aga no laulud olid kaunid. ja matvere nägi välja nagu georg ots. ja laulis väga hästi. ja ei puudunud ka hullunud naiste hordid. eks peab ise üle vaatama.
ja mina teen ka kunagi oma teatri. ja siis ma lõpetan etenduse nii ära, et inimesed arvavad, et on lõppenud ja tõusevad püsti. ja siis ma lasen muusika uuesti peale ja näitlejad tulevad tagasi lavale. ja siis kõik peavad püsti tõusma, sest istudes pole enam midagi näha. ja vau. inimesed aplodeerivadki meile püsti seistes.
ja veeloik laes on juba peaaegu üle kogu lae suurenenud. ilmselt majale ei meeldi meie euroremont.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 22:55  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker