reede, jaanuar 06, 2006
aaaargggghhh!!
tahaksin siia sisestada lõppematut ja valimatut sõimu!! nagu aaarggghh!! ma olen saiakangis pettunud! nagu mida helli. piimakohv maksab 40 krontsi. ja ei, me ei pane teil topsi täis. ja ja, me vaatame suhkrulisamisele sellise pilguga, et köhige veel viiekas. krt! kunagi pole seal nii olnud, et kaasaostes saab pool topsi kohvi. ja kommi nad ka ei anna. ja siider maksab 60. vastik turistiasutus. kus ma nüüd vedelemas käin? kas tõesti reval cafes, kus on see huvitav noormees kantripluusiga. vääks ma ütlen.

õnneks oli vähemalt wallice ja gromit äge. ja ma sain ka kalle isaga vestelda meie vanadel teemadel. et kuidas siis koolis läheb. ja kas mul peika ka on. ja kas ma olen abielus. ja kus ma tööl käin. ja kui vana ma juba olen. vähemalt mõned asjad ei muutu kunagi.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 16:29  
5 Comment:
  • At 08 jaanuar, 2006 18:35, Anonymous Anonüümne ütles…

    arvan sama! ja kantripllusilt puudub vaid kantrilips. peame teda ähvardama, et muidu me ei tule, kui ta seda ei muretse.

     
  • At 08 jaanuar, 2006 19:16, Blogger Katrjuss ütles…

    ma lugesin alguses, et kantripullisitt. aga õnneks mu silmanägemine taastus:P

     
  • At 08 jaanuar, 2006 22:23, Anonymous Anonüümne ütles…

    Ilmselt on silmaväärakus (või rikutuseaste)perekonnaviga, sest ka mina lugesin kõigepealt sealt välja "kantripullisitt" :D

     
  • At 08 jaanuar, 2006 23:26, Blogger sepp ütles…

    see möödalugemine johtub asjaolust, et kantri ongi pullisitt.
    pläng-pläng-pläng. lasin koera maha, pläng-pläng-pläng, lasin naise maha, pläng-pläng-pläng, tore koer oli, nuuks...

     
  • At 09 jaanuar, 2006 11:12, Blogger Katrjuss ütles…

    mida?? kas sa siis ei tea seda suurepärast kantrilaulu "sina tuled, väike miniseelik seljas"? seal ei lasta kedagi maha. kui just mitte neid, kes selle laulu tegid:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker