pühapäev, jaanuar 01, 2006
nakkuslik stiilsus
uus aasta tuligi ära. pauguga. ja PIDU osutus hoopiski peoks. mis muidugi ei seganud ilmsuurtes kogustes alkoholi tarbimist ja tantsu ja tralli. viimaseid segas küll halb muusika. suomen vanhan kotin disko. segamini vene labrakaga. ja mingite õudsate töötlustega. väkk. aga lõbus oli siiski. ja ohh õudu. minust on saanud aapo. jätan selle täpsustamata, et kuidas täpselt. ma ei mäleta midagi. muahhahaha. ja soengutest seda, et muidugi olid meie soengud ägedad. nüüdsest on mu tutvusringkonnas ka deivid bõui ja lenni kravits. beat that!
ja käärikust niipalju, et nüüd, kus mu keha enam ei valuta, võin ma öelda, et suusatada on mõnus. olengi tõeline suusašmikunn. kui välja arvata üks väike kelgutamisõnnetus, kus mul õnnestus merle kuklasse oma nina kujuline jäljend tekitada, polnudki erilisi sinikaid. ja tõelise sõrmuste isanda friigina pean ära mainima ka selle, et tore on suusatada rajal, kus on olemas nii mount doom kui ka bridge of khaza-dhum.
ja kahjuks pean ma nüüd argiellu tagasi pöörduma. sest üks eriliselt nõme sess kummitab ukse ees. juba kuulengi, kuidas tekstiilihooldus mind hüüab. väkk.

ja muidugi head uut aastat ka!

Sildid: , , , , ,

postitas Katrjuss kell 21:21  
9 Comment:
  • At 02 jaanuar, 2006 14:24, Anonymous Anonüümne ütles…

    ma rahul. särk jäi selga.

     
  • At 02 jaanuar, 2006 17:08, Blogger Katrjuss ütles…

    vedas sul jah seekord:D järgmine kord sa pead panema meie töö lihtsustamiseks selga sellise särgi, millel on küljel trukid, et oleks parem eemaldada:P

     
  • At 02 jaanuar, 2006 18:09, Anonymous Anonüümne ütles…

    või siis juba peole tulema särgita, et oleks eriti lihtne. njämmi.:P

     
  • At 02 jaanuar, 2006 18:35, Blogger sepp ütles…

    no kuulge, te ei ole juselle generatsiooni naised, kes ei suuda mehel särki seljast saada...

     
  • At 02 jaanuar, 2006 18:37, Blogger irve ütles…

    minule nad juba selle särgi kinkisid. kuigi see on trussikutega integreeritud. kõige piinlikum lugu on selles, et olen seda korra isegi kandnud.

    tänan, et jagasite minuga seda eneseavamismomenti.

     
  • At 02 jaanuar, 2006 23:00, Anonymous Anonüümne ütles…

    me oleme sulle kinkinud veel ühe särgi, jaagup irve! ja miks ei olnud sul seda seljas pidulikul aastavahetuspeol????
    ja sepp, mis generatsiooni naised ei suuda mehel särki seljast saada?

     
  • At 03 jaanuar, 2006 10:53, Anonymous Anonüümne ütles…

    aitähh jaagup!
    märkus iseendale: järgmine kord hullusärk selga.

     
  • At 03 jaanuar, 2006 11:17, Blogger Katrjuss ütles…

    ja sa tõesti arvad, et hullusärk sind aitab? ohh sa vaene poiss..

     
  • At 03 jaanuar, 2006 17:55, Anonymous Anonüümne ütles…

    peaks mainima, et hullusärk aitab pigem meid. ei saa vastu hakata ja eest ära jooksmine on ka raskendatud.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker