teisipäev, detsember 06, 2005
mister potter!
harry potteri uus osa on väga äge. seda isegi hoolimata sellest, et diana suudaks väga palju peaosaliste soengutega ette võtta. nalja sai ja põnevust ka. seda enam, et ega ma väga täpselt enam ei mäletanud ka, et mis seal neljandas osas juhtub. igastahes väga põnev oli! ja kuigi mina, julm tüdruk, natuke naersin selle üle, et esireas mingid kõva häälega nutma hakkasid kui cedric ära suri, oli see siiski kurb. olen ma sunnitud tunnistama. ja kahjuks näitas minu lemmikut roni nii vähe. ja ta üldse ei teinud oma suurepärast hirmunud nägu. aga no mis ma ikka virisen. tuleb laenutada taaskord harry potteri teine osa ja roni näoilmeid stilliga vaadata.

niiet siis peab seda veel vaatama minema. filmi. ja mul pole isegi väga piinlik, et ma pöffi ajal hoopiski mingit väärtfilmi vaatamas ei käinud.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 17:57  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker