kolmapäev, november 23, 2005
trés trés cool et trés trés chic
pean natuke sööma oma sõnu. et tglt naised tööjuurest on küll ägedad. kui just ei pea seal ise töötama. käisime nimelt keeglis täna. oli täitsa äge. skoorisin koguaeg. eriti just neid rennipunkte. aga vahest sain straiki ka. vähemasti tulin igas mängus auhinnalisele kohale. jätan märkimata, et meie võistkonnas oli kolm inimest. sooritasin ka paar elegantset ja sensuaalset jalavibutust taha. hea, et ise kuulile järele ei vibutunud. ja hea, et põrandasse kuuli kukkumisest auke ei tulnud.
pärast jalutasin koju. ja mis toimub linnas?? mingid jõulud on saabunud linna. ja detsembergi pole veel käes. niiviisi ma tunnen ju kõik jõulutunded ära enne, kui jõulud ise kätte jõuavad.
ja ma pean sinna konsale saama. ma nägin seda juba unes ka. okeido, ühe nupuga telefon hakkab lähenema.
ja kes muga kohvitama tuleb? ja vedelema. mu kohvinälg hakkab juba tapvaks muutuma.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 19:51  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker