esmaspäev, detsember 26, 2005
verivorst, juhhei!
jõulude ajal on saaremaal mõnus. tallinnas pole iial sellist asja, et kell pool viis õhtul on võimalik olla peaaegu et ainuke inimene linnas. aga kuressaares on kõik võimalik. nagu ka vehkida rüütli spa ujula akna taga end oimetuks, et natukenegi issu ja maiksi tähelepanu püüda. olles eelnevalt kõiki ülejäänuid naerutanud. ja naabrimehega arutada, kuidas üks kass kahe majapidamise peale on rohkem kui küll. ja perele käteta piparkoogimehikesi kaunistada. ja piiramatutes kogustes sööki kõhtu ajada. ja aknaklaasepurustavas häälekõrguses jõululaule laulda. ja monopolis vaeseks jääda. ja keelega lumehelbeid püüda. ja lumega möllata.ja tantsu vihtuda. jah. saaremaal on tõesti mõnus.
et siis jõulud olid rahulikud. seda muidugi hetkeni, mil ma vaidlesin oma tädipojaga ligi kaks tundi "aliase" reeglite üle. ja kuigi meil oli õigus, ei andnud tädipoeg järele. ilmselt ta vihkab meid nüüd igavesti. ja tuletab seda veel pikka aega meelde. siinkohal tahaksin ma tänada roheliot uno kaupmehe näite eest. see oli üks vaidluse kõrghetki. miks ma küll väitlemas ei käinud. ma oleksin ilmselt praegu juba "väitlus universum 2005".
ja nüüd ma naudin veel mõningaid tallinna hetki. ja siis käärikule. sest juba ligi kolm aastat pole suuski alla saanud. mortal combat katre vs mäed is äbaut tu bigin!

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 18:58  
5 Comment:
  • At 27 detsember, 2005 16:04, Blogger Triin ütles…

    mina tegin ka oma lõbuks aatoomiliselt korrektseid bikiinidega ja bikiinideta looma- ja inimkujulisi piparkooke. ühe pealuu ka. muahaha:D

     
  • At 27 detsember, 2005 16:04, Blogger Triin ütles…

    /sõna oli anatoomiliselt/

     
  • At 27 detsember, 2005 16:17, Blogger Katrjuss ütles…

    me tegime ka bikiinidega. noh, ülaosa bikiiniga:P. ja siis ühe karvase roosa maika ja trussadega pedemehe:P õemees ei saanud aru, miks just tema sellise piparkoogi sai:D

     
  • At 28 detsember, 2005 08:52, Blogger irve ütles…

    ma ei taha küll olla halbade sõnumite tooja, aga surmavõitluse võidab alati mägi.

     
  • At 28 detsember, 2005 11:25, Blogger Katrjuss ütles…

    aga vblla mul seekord veab ja mind ei peagi sahaga mäe pealt kokku lükkama:P otsustasin, et teen aint kilomeetriseid ringe, seal vist mägesid väga polnud:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker