reede, detsember 09, 2005
kui aias kasvav moon ei olnud kuritegu veel
vaatasin siin oma pilte igasuguseid. ja ei. seal ei ole ainult mina peal. oli teisi inimesi ka. ja loomulikult mind tabasid naerušokid. esiteks seetõttu, et jah, merle ja jaagup on tõesti "suurepärased" fotograafid (nt nende tippteosed "täistabamus" ja "hannes võrno: mis sa pusid seal?"), ja teiseks sellepärast, et ega me normaalsed küll ei ole. meenusid toredad seigad meie elust. aga keegi ei tahagi ju normaalne olla. igav oleks ju. ja kuigi mul on hiigelsuur kiusatus siia panna mõni suurepäraselt vahva pilt meie tegemistest, ma seda siiski ei tee. kes seda peksu pärast suudab taluda.

ja jõuluvana. kui sa seda bloogi loed. siis palun mulle uus "maleva" dvd. ja palju raha. ja auto oleks ka päris okei. ja siis maja. ja mees. ja lapsed. ja kui kotis ruumi üle jääb, võid teistele ka midagi tuua. mõnusa keretäie vitsa nt.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 13:44  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker