laupäev, september 16, 2006
D.I.S.C.O
tulin just jaagupi, triinu, kaisa, taavi ja martini (et mitte kedagi välja jätta) soolakalt. ja muidu ma magaks juba eksole, aga ma lihtsalt pidin ütlema, et kui ma kunagi (ja keegi ei suuda kujutledagi, et millal see küll olla võiks) saan oma kodu, siis igastahes minu juures hakkab ka nii olema, et üks tuba on puhtalt diskotuba. sest see on lihtsalt nii lahe! kahjuks küll esialgu saan soetada kodu asemel vaid väikse diskokera ning siis vaikselt omaette tantsu vihtuda. aga harjutamine teeb ju ometigi meistriks. niiet elagu kreisidääns!

ahjaa. ma pole kunagi näinud, et kellegi püksid käriseksid niiviisi, et neist on võimalik teha täitsa asjalik topp. aga ükskord on ju ikka esimene kord.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 04:03  
4 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker