pühapäev, september 17, 2006
frodo, sam ja sauroni kapp
algatuseks ma tahaks öelda, et ikka väga mõnus on, kui on muusikatarkurõde. mul hakkas üks lause kummitama (nõuvan häs ever written ö song for me. zhänk juu!) ja juba kuulasin plaate läbi mõningasi ja ei suutnud välja mõelda, et kus ma seda lauset kuulnud olen. ja siis tuli maiks ja ütles kohe, et teab. ja muidugi alguses lasi piinelda mul mõnusasti, aga siiski ütles lõpuks. vedu! muidu ma oleks ilmselt põnevusse surnud.
ja siis ma tahaks õnnitleda ennast ja jaagupit ja mc-d. et mul on nüüd täiega mõnus monty pythoni dvd. ennast ma õnnitleks muidugi põhiliselt sellepärast, et ma olin nii tark (ja sellel hetkel vähem loll) ja otsustasin seda juba üsna ammu tehtud ja arvutis musta ekraani näitavat plaati (kus must film on??) ka dvd-mängijasse toppida. ei olnud must. ja jaagupit sellepärast, et ta selle tegi mulle ja mc-d sellepärast, et temalgi oli must film ja ta siiski ei otsustanud seda edasi kinkida.
järgmisena ma tahaksin õnnitleda end ja kärtsu, et me vaatasime ära eile toredad filmid. esiteks "narnia". ja siinkohal ma tahaks end veel õnnitleda, et mina olengi tõeline "sõrmuste isanda" friik. ühesõnaga lisaks sellele, et see film kohutavalt venis ja põnevus kruttus ja kruttus (teoaeglusel) ja siis äkki oligi film läbi, oli see ka totaalne "sõrmuste isanda" lasteversioon. isegi osad koletised olid sama näoga. (muidugi pärast selgus ka miks - paljud neist olid mänginud ka "sõrmuste isandas". koletisi. ) juba kujutlesime, kuidas nad "narnia" tegijatele pidevalt ütlesid, et kuulge, ärme nii tee, et "sõrmuste isandas" oli nii, ja siis "narnia" tegijad ütlesid, et ok. igastahes oli "sõrmuste isandat" igal sammul. rääkimata kohast, kus nad end puujuure alla peitsid. see oli täielik deja vu.
ja õhtu lõpetuseks vaatasime ära "crossroadsi" (ma tean, et kärts mõrvab mu selle info eest, aga ma lihtsalt pidin sellest ka rääkima). kus oli ometigi suurepärane britney, kes oli not a girl, not yet a man, but a sweet transvestite. igastahes oli see suurepäraselt õpetlik film ja meie igastahes plaksutasime filmi lõpus küll. ja püsti ei tõusnud ainult sellepärast, et teinekord ikka nii palju süüa ei tasu.
pöff.

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 13:37  
5 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker