reede, aprill 06, 2007
maailma suurim laiskus
nagu täna selgus, ei ole maailma suurim laiskus mitte see, et külma tundes väriseda ei viitsi, vaid hoopiski see, et ei viitsi minna üle tee asuvasse poodi, et vaadata, mis kellani see pühade puhul lahti on, ja ühtasi sööki osta. ei aidanud see, et ma helistasin kärdile ja temalt küsisin (ta ei teadnud) ega see, et ma lahtiolekuaegade vaatamiseks binoklit otsisin (ma ei leidnud) ega ka see, et ma aknast fotokaga pildi tegin ja seda siis arvutis zuumisin (midagi ei olnud näha ja aru saada). tundub, et tuleb end siiski kokku võtta ja poodi minna. või siis hoopiski mõnele poelisele aknast karjuda, et ta mulle kellaajad ütleks. ohh seda mõnusat laiskelu!

hiljem: no muidugi! võtsin end kokku ja käisin poes ära (suures hirmus, et äkki pannakse kinni). ja mida ma näen! silt uksel ütleb hoopiski, et tellige plaatimisteenust, garantii 2 aastat. lahtiolekuaegadest pole muidugi sõnagi.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 17:18  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker