esmaspäev, märts 26, 2007
ei mingit normaalset elu enam!
laulsin just laulu "pihtas/põhjas", kui avastasin, et maiks naerab täiega. võtsin klapid peast ja kuulsin, et ta laulab mulle vastu "need ei vaata tagasi, need ei vaata tagasi, aaaaaaaaaaaaaaa...". naersin muidugi ka. kui ma otsustasin laulmisele veel tantsuliigutused ka lisada, oli maiks absoluutselt kõveras ja kõõksus "kasatšokki keerutades kiirelt möödub öö!" mulle tundub, et "superstaar" on meie kodu vallutanud.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 00:19  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker