reede, veebruar 23, 2007
kuidas minust korraks kärt sai ja mis pärast juhtus
nimelt ma käisin poes ja ostsin terve hunniku rasva. seda ainult sellepärast, et ma lihtsalt ei suutnud otsustada, et mida ma tahan (nagu ka kärdil tihti juhtub). võtsin kõike. ja ma ei jõudnud pooltki ära süüa, kui juba hakkasin ägisema. nõrgaks olen jäänud, ma ütlen! ja nii ma ägisesin, kuni lõpuks hakkas vist vaikselt mu aju rasvuma ja selgelt tekkima energia ülejääk ja nüüd mul on selline tunne, nagu ma oleks täiega purjus. nii palju nalja saab ja muidu on ka huvitav. õnneks on mul ennekesköine kohting ja lumes möllamine ja põuepudelist külmarohu joomine. niiet vast hommikuks normaliseerun. nii natukene.

hiljem: lumelinn on vahva!!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 21:58  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker