kolmapäev, veebruar 14, 2007
ohh appi!
ma alguses mõtlesin, et ma nägin valesti, aga selgus, et mitte - linnas sõidavadki ringi südamekestega kaunistatud trammid ja trollid. ma vist olen nüüd mõnda aega pimestunud.

hiljem: märkan mina slõhtulehes seda artiklit. ja mõtlen, et kust krt ma tean sellist nime nagu siiri känd. väike kahtlus juba tekkis, aga kontrolliks helistasin ikka kärdile üle. ja nii oligi! nimelt me kinkisime siiri kännu plaadi gregikule sünnipäevaks (ja ühtlasi vihtusime tookord selle saatel ka tantsu). tuleb välja, et tegu on siiski kuulsusega!

veelgi hiljem: mul on liiga palju aega mõelda. see pole hea. ma arvan.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 17:19  
2 Comment:
  • At 14 veebruar, 2007 17:29, Blogger Triin ütles…

    Aga mõtle sellest rõõmsalt kui "jälle on jõulud! nii tore!" sest rohevalgel taustal punased südamed on peaaegu nagu jõuluvärvid.. mis meenutab mulle küsimuse, et kas nad on lõpuks jõuluehted linnast maha võtnud või on meil kaks ostupüha korraga?:D

     
  • At 14 veebruar, 2007 19:04, Blogger Katrjuss ütles…

    kle ma küll täna tulin linnast läbi küll, aga ei pannud tähele, et kas need kaunistused olid veel alles. muidu ma ka vaatasin, et ei tea kaua need on veel. et vabariigi aastapäev on ju ka tartus ja. vblla selle suure tuiksoo peo pärast:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker