teisipäev, veebruar 06, 2007
kohtumine fotograafidega
tänane naeruteraapia (ja ühtlasi ka piinlikkuse) auhind läheb minu suurepärastele pildialbumitele ja veel suurepärasematele fotograafidele (sealhulgas muidugi ka mulle endale).
hea, et keegi ei kuule, kuidas ma siin naeru lagistan.

hiljem: jeeee! vanilje coca on mu poole teel! naeratus läks kohe veelgi laiemaks nüüd.

veelgi hiljem: sain teada just veebruari cosmost, et mu libiido on enne 9ndat kõrge. üldiselt vajalik informatsioon jällegi muidugi.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 12:24  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker