teisipäev, detsember 19, 2006
lumi!
ega ma aknast välja ei vaadanud küll ega midagi. õnneks maiks helistas ja ütles, et vaadake. vaatasimegi. oligi lumi lõpuks ometigi. õnneks oli ka kärts varnast (ehk siis sealt samast mu diivanilt) võtta ja nii me pärast Matti-filmi läksimegi õue hullama. õigemini küll jalutasime niisama linnavahel ringi, sest lumi oli liiga märg (ja mina liiga rumal, et selga panna suusakostüüm), et sellesse pikali visata. aga mõnus oli ikkagi.
koduteel nägin kahte noort inimest lumes maadlemas ja selle valusa vaatepildi üle pikemalt naermast takistas vaid see, et olin sunnitud koduuksest sisse astuma. kurbusega pidin tõdema, et kahju ikka, et jaan selliseid asju tegema ei soostu. juba siis, kui ma temaga tänaval peotantsu harjutada üritan, ta ainult naerab ja teeb näo, et ta tegelikult ei tunne mind. mis siis veel lumes möllamisest rääkida, eksole. õnneks on terve pikk talv koolitamiseks veel ees.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 03:52  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker