pühapäev, november 26, 2006
unenägude fantastiline maailm II
nägin täna unes, et tõnn lamp oli tõeliselt ülekaaluline ja osales parasjagu kestvatel lavaka sisseastumiskatsetel. ülesandeks oli aeroobikakava duran durani "relax don´t do it"-i järgi (ohh, mis kaunid mälestused selle looga). oli koomiline. isegi unes suutsin vaevu viisakaks jääda ja mitte väga kõvasti naerda. pärast ütlesin tõnnile, et ta ikka mulle ka ütleks, et kas lavakasse sai. sai küll. ja oli alla ka võtnud. vat selline unenägu siis.

kell 1:05 - haha! nagu tellitult! keeran etv ja robbie williams laulab "relaxi". see _on_ minu laul!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 00:31  
3 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker