reede, november 10, 2006
tähelepanekuid elust, minu elust
1. kalamajast pärnu mnt-le ja tagasi jalutades saab mõlema otsa jooksul mõnusasti ära kuulata scissor sistersi "ta-dah´i". (muidugi oli see ka puhtalt plaadiga uhkustamiseks siia kirjutatud).
2. läbi baltijaama on pärnu mnt-le pikem tee kui pärnu mnt-lt läbi linna tagasi koju. (vähemasti minule tundus nii).
3. ma olen suutnud välja arendada ideaalse tühja pilgu vastutulijaid tervitama. (ilmselt olen tänu võlgu igasugustele pervonklitele, kes tihtipeale pilgust igasuguseid asju välja lugeda suudavad).
4. värske õhk on ajule hea. mind tabas inspiratsioon! nüüd ei peagi enam kangakuhjasid mõttelageda näoga vahtima.
5. ja noksivideo on valus.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 17:52  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker