neljapäev, oktoober 05, 2006
o hot brain
tänapäeva androgüünsus on arenenud juba niikaugele, et trammi sisenedes ma vaatasin, et ohoo, milline ilus ja stiilne noormees. mõne aja pärast ma igastahes enam ei olnud kindel, et tegemist on ikka poisiga. seetõttu lõpetasin jõllitamise. see jääb mind nüüd kindlasti piinama igavesti. et kumb siis oli. nagu see üks seal krahli garderoobis, kes pidi noormees olema. aga ma ei suuda seda siiani uskuda.
hakkasin ka mõtlema, et miks mul telefonis on kärts nime all maikl kütt. lõpuks meenus küll. sain mõnusa suutäie naeru pugistada.
oeh. peaks vist puhkama. tundub, et olen täna juba liiga palju aju kasutanud.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 15:31  
3 Comment:
  • At 05 oktoober, 2006 16:08, Anonymous Anonüümne ütles…

    miks on Sul kärts telefonis maikl kütina?
    ja eile ma nägin ühte naist, kellel oli poisipea ja mehelikud riided, aga ta ise oli niiii naine. spooky ja samas ka äge.

     
  • At 05 oktoober, 2006 18:13, Blogger Katrjuss ütles…

    hoopiski spuuki on see, et nüüd mind jääb ilmselt igavesti piinama, et kes see anonüümus on:P

     
  • At 05 oktoober, 2006 20:10, Blogger Katrjuss ütles…

    õnneks saladus paljastus ja elu pikenes. jess!

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker