kolmapäev, november 22, 2006
mis see juhe on
ma teadsin kohe, et ikka isal oli väga halb mõte elioni infoliinile minu nr anda - noh, tavaliselt ma ei saa niimoodi juhendatult aru, et mis ma tegema pean ja lähen närvi ja lõppkokkuvõttes on käkk ja kõik vihased. õnneks elioni-tädi vist oli harjunud sellistega - rääkis väga lihtsalt ja arusaadavalt. vajutasin erinevatelt pultidelt nuppe ja rääkisin, mis ekraanil toimub, ja oli igati huvitav (peaaegu nagu suhtlusliin). ainuke viga, et paremaks ei muutunud midagi - telekas näitas endiselt ainult pilti ja heli võis peas juurde mõelda. elioni-tädi seal oma kontoris ka midagi tegi ja vahepeal oli niii pikk vaikus telefonis, et ma juba kahtlustasin, et tädi küsis midagi, mida ma ei kuulnud jällegi (ka emalt päritud) ja siis ootab vastust ja mina ei vasta, sest piinlik oleks öelda, et "ahh?" ja "mida?" ja "mis see küsimus oli?", ja nii me vaikime ööni. õnneks ta vist hoopiski konsulteeris kellegagi ja ütles, et ma ühendaks lahti mingi juhtme. ja ma ei saanud midagi aru, et mis juhe, ja hakkasin mingit sikutama. no suure sikutamisega (hiljem selgus, et absoluutselt vale juhe oli, õnneks ei suutnud seda sealt välja sikutada, tänk gaad!) vist läksin mingi teise juhtme vastu (mis ilmselt oli õige juhe) ja hoplaaa! heli oligi tagasi. piinlik oli ka pisut muidugi. kuigi tädi lohutas, et ikka juhtub ja head päeva. mina loomulikult loodan, et ikka ei juhtu enam, sest ma küll ei tahaks teinekord mingeid juhtmeid ühendama hakata. ja telekat vist ka ei julge kinni panna - äkki heli kaob ära ikkagi. aga ilmselt siiski peab, sest ma lähen nüüd rongile vastu. lilledeta. aga rõõmuga. õu häppi dei!

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 16:24  
5 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker