esmaspäev, detsember 04, 2006
i do got magic in my dancing shoes - it´s called pain
aga mina ostsin endale kõrge kontsaga saapad! esimest korda. muidu kannan ikka madalaid põhiliselt, sest need sobivad ringitormamisega rohkem. aga seekord vaatasid mulle ideaalsed kontsasaapad poes vastu ja ma mõtlesin, et jaa!jaa!jaa! nüüd olengi nende õnnelik omanik. kuna ma polnud kõrgemate kontsadega juba väga ammu käinud, otsustasin alles pimeduse varjus harjutamiseks tänavale sulanduda. klapid panin ka pähe ja muusika kõvaks. et mitte kuulda kontsaklõbinat (oi, kuidas mulle ei meeldi klõbisevad kontsad ja veel vähem see hääl, kui konts mööda asfalti lohiseb) ja inimeste naeru (ma olin arvestanud sellega, et ma võin pakkuda tõeliselt humoorilist vaatepilti). tglt ei olnudki nii hull. enda arvates käisin täitsa okeilt. tõesti harjutamise asi. ja ma võiks vabalt jäädagi kontsadega käima. või vähemasti nii ma arvasin esimese poole teest. tagasitee koosnes põhiliselt sellistest mõtetest, et pidin ma ikka minema nii kaugele ja läheks trammiga tagasi ja krt see asfalt siin nii muhlik on ja krt et ma kuskil madalaid jalanõusid jalga vahetada ei saa (jaa, ma tunnistan - need olid mul kaasas). hambad ristis sundisin end koju kõndima. siuke tunne oli, nagu oleks tunde balletitunnis varvaskingades tantsu vihtunud. kodus ohkasin kergendatult, kui saapad jalast ära sain, lootes täielikule jalamõnule. mida aga ei saabunud. ega saabunud. nüüd ma saangi ainult väikeste sammudega ja lohisedes ringi liikuda. hea seegi, et meil parkett on - libisen päris mõnusasti. nüüd pean veel leidma kellegi, kes mulle massaaži teeks. elagu kontsad!

Sildid:

postitas Katrjuss kell 18:53  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker