laupäev, jaanuar 06, 2007
tsau-tsau, 2006!
endiselt ei ole mõnus, kui veel päevi hiljem meenuvad mõned piinlikud aastavahetusekillukesed. (õnneks suudan neid edukalt oma mälust tagasi tõrjuda). ja mõned kokkulepete üksikasjad, millest praegu teada saades on küll selline tunne, et oot, mina seal vestluses küll ei osalenud (õnneks ma pole ainuke mäluprobleemiga - see on tõeliselt lohutav). väga huvitav, et mis siis veel välja koorub. ja seda, et alkohol on saatanast, ei ole ilmselt mõtet mainidagi.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 22:35  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker