neljapäev, veebruar 08, 2007
rimi - minu nõme kodupood
käisin poes. ja loomulikult lisaks raha kulutamisele ka närve kulutamas. nagu ikka siin rimis juhtub. küsisin lihaletist rakvere kalkunisinki. müüja vahtis mulle mõttelageda näoga otsa. et piinlikku vaikust ei tekiks, otsustasin korrata ja palusin uuesti rakvere kalkunisinki. seepeale küsis müüja: "mida? rakvere kartuli-singi salatit?" vastasin, et ei, paluksin hoopiski rakvere kalkunisinki. mispeale müüja küsis taaskord: "kas kartuli-singi salatit?" mõtlesin, et ta teeb nalja. küsisin uuesti, seekord hääldades kõik sõnad veelgi selgemini ja aeglasemalt välja: "palun r-a-k-v-e-r-e k-a-l-k-u-n-i-s-i-n-k-i!" nüüd sai õnneks müüja siis lõpuks aru, et mis mulle anda.
pärast oli muidugi naljakas. ja rimi hinnapoliitikast ja sellest, kuidas ma ühelt müüjalt sõimata sain, sest liiga kaua kooki valisin, ja selle eest ka, et ma tahtsin teada, mis seal koogi sees on, ja kuidas seal üldse töötavad suhteliselt nõmedad müüjad ja kassapidajad ja kuidas ma ühe konkreetse juurde sattumist absoluutselt väldin, võiks ju ka kirjutada, aga noh, ma ei viitsi. ja pealegi olen ma selleks praegu liiga näljane ka. minu seened! minu sink! minu pasta! minu tühi kõht ootab teid.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 14:17  
5 Comment:
  • At 08 veebruar, 2007 16:33, Anonymous Anonüümne ütles…

    mis siis nüüd selle diktsiooniga lahti on?

     
  • At 08 veebruar, 2007 16:48, Blogger Katrjuss ütles…

    hähh, diktsiooniga pole lahti midagi. ma arvan, et pigem midagi müüja kõrvadega. või vähemasti nii ma end lohutan:P

     
  • At 08 veebruar, 2007 17:09, Anonymous Anonüümne ütles…

    aga selle koogi eest ma ükskord neile alles näitasin.:P
    muidugi nüüd ma alati mõtlen, et kas näidatakse minu peale, kui ma sealt letist möödun.

     
  • At 08 veebruar, 2007 17:19, Blogger Katrjuss ütles…

    jajah, ja ükskord näitasid pirukaga ka. seal, kus nüüd on kaubahalli rimi. ahteadküll:P

     
  • At 09 veebruar, 2007 12:20, Anonymous Anonüümne ütles…

    tean tean ja loodan, et keegi teine ei tea.:P

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker