esmaspäev, veebruar 12, 2007
ma olen vist lõplikult hulluks läinud
jah. nii see ilmselt ongi. ma olen alates üleeilsest (vahepealset magamist arvestamata) sisuliselt koguaeg enda ette naernud. st, ma ikka muidu ka aegajalt naeran enda ette, aga no niimoodi tervelt mitu päeva - vat niimoodi ei ole. ja kui eilse naeru eest võib tänada otseselt kärti ( ja kaudselt erost), siis täna, no täna ma ei teagi, et keda tänada. päikest vblla. või uno loopi. või seda, et ma sattusin nostalgia lainele (ja siis juba on ikka väga palju, mida naerda). või seda, et kui juba korra naerusoonele saan, siis ikka enam niipea ei lõpeta (nädalavahetusel urmet ei saanud aru, et kuidas kolm tütarlast suudavad nii umbes 250ml lahjast kokteilist nii naeruseks muutuda, et vahepeal on suisa oht naeru kätte lämbuda. noh, kokteil ei olnud üldsegi põhjus). ühesõnaga ma tahaks nüüd päikese kätte jalutama ja peesitama. sest vblla värskes õhus tuleb mõistus ka tagasi. seniks aga - mõnusat naeru!

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 15:33  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker