teisipäev, veebruar 27, 2007
metroseksuaal
üldiselt on väga tore ju, kui mehed endal ise juukseid värvivad ja sellest hiljem piikalt-piikalt uhkusega räägivad. vähemasti on mul nüüd nalja kui palju.

hiljem: imelik ikka, kuidas mõnega, kes ise on natuke, khm... omapärane (aga kes ei oleks, eksole), saab ikka nii palju nalja, et ma olen terve lõunapooliku naeru vihtunud. noh, tema arvelt muidugi põhiliselt, aga see pole oluline. ja kusjuures ma tean, et päriselus ei suudaks ma temaga ilmselt väga kaua koos olla (järele proovitud). sa nüüd siis aru! (ela või ise!)

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 13:08  
4 Comment:
  • At 27 veebruar, 2007 13:49, Anonymous Anonüümne ütles…

    nii palju muutusi nii väheste päevadega. siin blogis siis. ja ilmselt ka metroseksuaali juustes.

     
  • At 27 veebruar, 2007 13:53, Blogger Katrjuss ütles…

    ohjah, mistenüüd! ja kui muutused jutuks tulid juba, siis noh, ma olen pedant, ja see eelmine ei sobinud minu suure ekraaniga arvutiga noh, kuigi wallace ja gromit olid nii nunnud. ja kui veel muutustustest rääkida, siis palju mõnusam on siin firefoxiga olla kui IE-ga.

     
  • At 01 märts, 2007 23:11, Blogger Mari-Liis ütles…

    sa oled vaikselt üritamas arvutigurude keeles rääkimist.
    Ma olen väga uhke su üle, grasshopper.

     
  • At 06 märts, 2007 12:03, Blogger Katrjuss ütles…

    ma Sulle õhtul teen grasshopperit, mi maaster!

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker