teisipäev, märts 13, 2007
mina olen kalevipoeg! ei, mina olen kalevipoeg! ei, hoopis mina olen kalevipoeg!
lõppude lõpuks me käisime ja vaatasime selle vat teatri "kalevipoja" ära. lõppude lõpuks seepärast, et noh, pileteid ei saanud ega saanud. ja ma pean ütlema, et oli tõesti cool eepos. ma enne etendust vaatasin seda tühja lava ja üksikut nukrat kasti laval ja mõtlesin, et mnjaa, rekvisiitideks vist raha polnud. aga oli! rekvisiidid olid lihtsalt näitlejad ise. ja no tõesti, väga hästi tegid! miimika oli natuke vähem kui suurepärane (natuke vähem sellepärast, et ma kõike ka aru ei saanud, et mida nad seal vehkisid, aga noh, see ei olnud ilmselt näitlejate süü üldsegi). ja naerda sai ka. seksi(stlikud) naljad olid muidugi põhiliselt, aga eks see "kalevipoeg" oli ka üks seksistlik raamat (ja ma lugesin TERVE eepose läbi ja mitte eno raua kokkuvõtet sellest). no ühesõnaga, mulle väga meeldis ja julgen soovitada küll! ja vot kui nüüd nad seda "meeste varjupaika" ja "elvis oli kapis" ja "vaenlase kosmeetika" ka veel teeksid, siis noh, ma oleks ikka suhteliselt rõõmus. (ahhaa, just vaatasin, et mais teevadki. et siis jesso.)

ja mida ma veel öelda tahtsin, et kevad on väljas! (ohh seda suurepärast uudist) ja kui välja jätta see, et "toredate" koeraomanike süül lume alla peidetud koerajunnid tänavaid ja parke ehivad (ja ka saapataldu), on ikka väga mõnus küll. päike paitab nii pehmesti, et unustan vahepeal isegi külmunud kõrvad ära. sest noh, kui ikka juba plusskraadid on, siis ikka ei saa enam vattides ringi lasta. ja nädalavahetusel tartusse. elu on ikka ilus küll!

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 13:49  
2 Comment:
  • At 14 märts, 2007 15:02, Anonymous Anonüümne ütles…

    and now something completely different:

    Kuntosaali, kuntosaali,
    sielta menen sauna,

    sitten koton,
    iso muskeli, kuin pauna!

    http://ott-oxfordtown.blogspot.com/
    siuksest kohast leidsin selle toreda luuletuse.
    seal on üks luuletus veel. soovitan.

     
  • At 14 märts, 2007 16:51, Blogger Katrjuss ütles…

    aaa, eesti oma alex! njämmi!

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker