esmaspäev, aprill 09, 2007
miks ühistransport haiseb nii õudsalt? ja miks uksel olevad inimesed selle asemel, et välja astuda, hakkavad hoopiski sissepoole trügima?*
mu aju ei tööta. vähemasti mitte täna hommikul. ma ei maganud öösel väga, sellepärast ma eriti ei imestanud küll, kui ma mobiili pin-koodi esimese korraga valesti sisse lõin. ja imestus ei kasvanud, kui ma teiselgi korral selle valesti sisse lõin. kolmandat korda valesti valides ma lihtsalt ei saanud aru, mis toimub. ja selle kohapeal ajus, kus mul pin-kood on ja see käeline harjumus seda peaaegu numbreid vaatamata sisse lüüa, haigutas suur ja sügav tühjus. egas midagi. tuli puk-kood üles otsida. ja muidugi selle koha peal, kus ma peaksin mäletama, et kuhu ma oma koodid toppinud olin, haigutas ka tühjus. vaatasin kirjutuslaua sahtlist (sest seal on igasugused kasutusõpetused jmt) - seal ei olnud. vaatasin kapist - seal ei olnud. vaatasin oma sahtlist - ka ei olnud. ja kuidagi ei suutnud välja mõelda, et kuhu ma olen need koodid ometigi pannud. midagi ei meenunud. minus tekkis paanika. et äkki ma olen need ära visanud. kuni õnneks lõpuks meenus, et ühest sahtlist ei vaadanud ju! seal muidugi olidki. sain telefoni lahti õnneks. sellist tralli on ainult ükskord enne juhtunud - kui ma ka suures ärevuses koplis seigeldes omal millegipärast telefoni välja lülitasin ja siis ei suutnud pin-koodi meenutada. ühesõnaga lõpp hea - kõik hea!

ja vihjeinfo kärdile: tegime ära ja ei. junõuvadaimiin, junõuvadaimiin!

*igikestvad ühistranspordi müsteeriumid.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 19:30  
2 Comment:
  • At 09 aprill, 2007 22:51, Blogger Triin ütles…

    Selle koha peal kiitused minu vanale telefoniräbalale, mis end tihti ise välja lülitab või restarti vajab ja iialgi mul pinkoodi unustada ei lase:P

     
  • At 11 aprill, 2007 15:46, Blogger Katrjuss ütles…

    höhö, ma mõtlesin, et Su telefon on nii vana, et tal polegi pin-koodi. et see suur kaasaskantav sangaga kohvertelefon, muhahahahaha.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker