neljapäev, mai 24, 2007
käivitame fallosmälu!
appi. sain ühe chalice´i loo ja kuulasin rõõmsasti. ja mida laul edasi, seda piinlikum mul hakkas. ja ma tundsin, et hakkasin näost üha enam ja enam õhetama. sest lihtsalt nii piinlik oli. ja ma juba kahtlustasin, et minust on saanud suurepärane nunnakandidaat. aga noh, mida rohkemaid kordi ma seda laulu kuulasin, seda enam ma mõistsin, et ei saa must mingit nunna, sest noh, päris valus lugu on. ja need piinlikud kohad lasen lihtsalt ajust mööda.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 17:30  
5 Comment:
  • At 25 mai, 2007 10:02, Anonymous Anonüümne ütles…

    fallosajust?:P

     
  • At 25 mai, 2007 10:30, Blogger Katrjuss ütles…

    höhö, muidugi. ja appi! ma nägin täna terve öö elektrotehnika eksamit unes. ja tegin mingeid emj ja voolu ja pinge graafikuid ja pärast sellest unenäost arenes välja mingi mõrvamüsteerium. see mõrvamüsteerium võib muidugi päriselt ka välja areneda, kui ma sealt eksamist läbi ei saa:P.

     
  • At 25 mai, 2007 20:46, Anonymous Anonüümne ütles…

    midagi erilist heljutile on üliõpilase vihasööst näiteks elektriga, et läheks rohkem teemasse.

     
  • At 25 mai, 2007 21:35, Blogger Katrjuss ütles…

    jah, võtan kaasa elektriangerja, millega on hea heljutit susata. jeejee :P

     
  • At 26 mai, 2007 13:25, Blogger Katrjuss ütles…

    ja muidugi nägin ma täna öösel ka mõnusat unenägu, mille hulka kuulus ka hirmunult ühe mehe (kes ei olnud heljut) embuses olemine, sest nurgast vahtis vastu üks tõeliselt vastik elektriangerjas:D
    ma ei tea, ma vist pean kirjutamise nüüd lõpetama, kes teab, mis ma muidu veel kõik unes näha võin pärast.

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker