pühapäev, mai 13, 2007
neeger, homo ja paadam
ühesõnaga. ma ei saa aru, miks härri potter võitis?! miks ei võitnud hõbedased teletupsud, ahhh?? ok, tglt mul on muidugi suhteliselt ükskõik. aga päris humoorikas siiski. isegi the ark oli! ja dj bobo (kes küll poolfinaalist edasi ei saanud). milline uus eurovisiooni tase, ma ütlen. ei, no muidugi tuleb tõdeda, et oli mõningasi paremaid laule ka, mis olid ka päriselt laulud. mida ma muidugi ei mäleta enam ühtegi. see haugi mälu, eksole. ja ega ma muidu ikka poleks kaks päeva eurovisiooni viitsinud vahtida, kui juur ja kivirähk poleks seda kommenteerinud. hea, et viimasel hetkel (st esimesel poolfinaali hetkel siiski) meelde tuli raadio raadio 2-e peale keerata - kogu nali oleks muidu jäänud kuulmata ju. eurovisioon on lahe!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 01:07  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker