esmaspäev, märts 31, 2008
käbid ja kännud
madis says: tubli.. kohe näha, et matemaatiku tütar..
Katrjuss says: issand ma olengi
Katrjuss says: täna poes oli algaja müüja
Katrjuss says: ja siis ta lõi summat sisse
Katrjuss says: ja ma andsin sajaka ja ühtlasi, kuna mul midagi teha polnud, arvutasin välja, et palju ma tagasi pean saama
Katrjuss says: kassa näitas sama summat :D
madis says: ooooooooooooooooo :D
madis says: sa oled nagu üks arvutamise masin kohe..
Katrjuss says: jees :D
Katrjuss says: ükskord ka isa autos ütles emale, et mis ta palk enne oli ja et mitme protsendi võrra see suurenenud on
Katrjuss says: ma arvutasin välja kohe :D
Katrjuss says: jaa
madis says: :D oii
Katrjuss says: ma olen friik :D

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 22:48  
3 Comment:
  • At 01 aprill, 2008 15:30, Blogger Mari-Liis ütles…

    mis mõttes "kuna mul midagi midagi teha polnud"?! ma arvutan küll A-LA-TI poes välja, kui palju ma tagasi pean saama ja kontrollin veel igaks juhuks tagantjärele kõik üle ka ja nii. ja siiamaani olen ma alati arvanud, et see on normaalne, nii et ära siin hakka mu luulusid lõhkuma, eks:D

     
  • At 01 aprill, 2008 17:16, Blogger Katrjuss ütles…

    ka Sina oled matemaatikute tütar:D
    ma lihtsalt igakord ei viitsi arvutada (kui ma just turul ei ole) ja usaldan süsteemi.

     
  • At 03 aprill, 2008 13:51, Anonymous Anonüümne ütles…

    Rimi on (matemaatika) tarkuse ema :D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker