esmaspäev, märts 31, 2008
oo, mis mõnu
kuna mu hommikune enesetunne oli kohutav, saatsin ukse tagant minema Kärdi ja Ilmari ja otsustasin, et lähen hiljem Tartusse. noh siis, kui ma olen natukene rohkem normaliseerunud. umbes õhtupaiku see juhtuski ja ma kobisin oma vana keha rongile.

Tartu jaamas ootas mind tordi ja lilledeta Kärt ning me kimasime koju ja poodi ja koju jälle, et armastavate abikaasadena Merlekesele töölt kojujõudmiseks söök teha. loomulikult see meil õnnestus. hilisõhtul saabuski koju kassi käest lõuksi saanud Merleke ning peale sööki vedelesime niisama ja jutlesime, et siis peagi magama asuda, sest Merlekesel oli järgmine päev taaskord tööpäev.

terve reede pidin veetma Kärdiga. (see oli muidugi suhteliselt kohutav, aga pidasin vastu.) käisime linnavahel jalutamas. muidugi vaatasime sea ära ja siis ka ühe täitsa toreda näituse Y galeriis, aga kahjuks ma ei leidnud selle kohta linki ja autori nime ka ei mäleta. noh, oli üks Soome tädi. pärast vedasime oma vanad kehad sööma, et siis Merlekese juurde tagasi ägiseda. hilisõhtul saabus taaskord kassi käest lõuksi saanud Merleke ja meil ei jäänud muud üle, kui tõdeda, et ta ikka ei ole üldse kassiinimene, ja jõuda järeldusele, et tegemist on seainimesega (seainimene, sest "Sea sisehaigused I, II, III ja IV", nagu teavad Merle raamaturiiulit näinud).

peale mõningast vedelust võtsime ette suurepärase filmi. nimelt "Kristallnõgesed". keegi meist ei mäletanud, et tegemist oli niiii valusa filmiga. tervet seda pooltundi (või kaua see film kestiski) saatis meie pidev naer. ühtlasi võin uhkusega öelda, et tunnen sealse filmi kuulsusi, ja käisin ka vapustavalt elegantsel esilinastusel.

laup vaatasime ära veel ühe suurepärase filmi - "Run fatboy, run!". muidugi ei ületa miski suurepärast Simon Peggi ja Dylan Moranit. film ise oli ka päris naljakas mõningatest ameerikalikest naerutuskohtadest hoolimata.

õhtul võtsime ette teekonna Genklubisse üritusele nimega "Noorte hääl", kus esinesid Junk Riot (loe Merle-päraselt: junkriot) ja Kaja. no ma ei tea. Junk Riot oli täitsa okei, a kui noorte häält esindab selline bänd nagu Kaja...no siis ma olen ikka küll suurima hea meelega vanur edasi. pärast tabas meid muidugi ka suur pettumus, et lubatud Ott Sepp (kelle pärast ma sisuliselt sinna läksin) ei valinudki mingit muusikat. teda polnud seal kohalgi. mussi valis hoopiski Katrin Pärn. peale mõningasi omavahelisi naljatlusi Justamendi teemal, hittisime däänsfloori. ja mida muusika edasi, seda enam me mõistsime, et oi, see on ju nagu meie pleilist. noh, mõningate täiendustega. tegime austusavaldusena Genialistidele kõiki oma suurepäraseid kontserdiliigutusi (dhaaaii!-liigutus ette, rokkimine esiritta, hevimetal liigutus ja noh, teate küll neid). niimoodi tantsutasime endid poolde hommikusse, jättes kõikide mällu ka kustumatu vaatepildi sellest, kuidas Kärt südantlõhestava tango ajal mu jala küljes mööda põrandat edasi lohiseb.

järgmine päev oli kojuminek. õnneks saime ühe auto peale, mille juht sõitis nagu täielik rullnokk, tehes siukseid möödasõite, et mul jäid seljakarvad püsti ja keha kattus külma higiga. õnneks oli Tartu maanteel siiski vähe liiklejaid ja kui meid koduukse ees maha pandi, õnnitlesime Kärdiga üksteist elusana kohale jõudmise puhul.

vot nii. ja kuigi mul tegelikult polnud midagi eriti öelda (nagu on ka lugedes aru saada), kirjutasin detailiselt ainult sellepärast, et ma Tartusse nii harva satun - siis tuleb ikka kõik täpselt üles märkida, et mis ja kus ja, et siis pärast nostalgitsedes lugeda ja mõelda, et vat kus siis sai nüüd alles lõbutsetud!
postitas Katrjuss kell 18:10  
5 Comment:
  • At 01 aprill, 2008 00:28, Anonymous Anonüümne ütles…

    ilmselt elasid Sa selle päeva üle vaid seetõttu, et ma tegin kõik, mis Sa käskisid. :P

     
  • At 01 aprill, 2008 09:40, Blogger Katrjuss ütles…

    justjust, nii see oli:P

     
  • At 01 aprill, 2008 14:25, Anonymous Anonüümne ütles…

    mis GenClub! see on lutsu teatrimaja!!! blamaaž!

     
  • At 01 aprill, 2008 16:08, Anonymous Anonüümne ütles…

    Lugesin läbi, meenusid enda Tartu-seigad. Tulemus: ei julge enam hästi Tartu minna see nädalavahetus :(

    tänks!

     
  • At 01 aprill, 2008 17:20, Blogger Katrjuss ütles…

    Ilmar, see on Lutsu teatrimaja GenKlubi nime all. ma espetsiaalselt vaatasin kodukalt üle ja on küll GenKlubi. nii et mokk maha!:D

    Awekas, mismõttes Sa ei julge minna? et äkki peale meid pole Tartu enam alles vä? ära muretse, kõik jäi omale kohale:D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker