kolmapäev, märts 26, 2008
häid jõule mulle teie poolt!
kui ma lõuna ajal väljas käisin, laiutasid meie maja ees suured hanged. neid läbis vaid väike ja sügav jalgrada.

"kus küll on munitsipaalpolitsei silmad ja mille eest me sellele kojanaisele maksame?!" mõtlesin tigedalt, kui üle lumevallide ukerdasin.
"aga ma nüüd õhtul ühistu esimehest isale pritsin kojanaise peale sappi nii et küll saab!" rõõmutsesin kättemaksule mõeldes magusasti, saapa sees sulavat lund tundes.
"küll siis ta saab alles õpetust!" kilkasin mõttes kurjalt.

õhtul, kui isa koju tuli, teatasin talle tähtsalt, et ei tea, kas kojanaine üldse oma tööd ka teeb ja kui teeb, siis mis läbimatud hanged need meil maja ees on. ja et nii ikka ei saa! isa ütles, et huvitav jah, et kojanaine käinud pole, ja kas ma ei taha hoopiski ise lund ära rookida.

"hah! nüüd see kojamutt alles näeb, mida tähendab puhas kõnnitee!" mõtlesin ja nõustusin rookimisega koheselt.

muidugi kui ma tänavale jõudsin, hakkas mul natuke piinlik. kojanaine oli käinud vahepeal ja lumehunnikud ära koristanud. kuna lund aga sajab ja sajab konstantselt, oli tänav jälle lumine (mitte küll nii hirmsasti nagu lõunal). otsustasin oma sapistamise heastada, tõin lumelabida ja vesti ning hakkasin tänavat lumest puhtaks rookima. paljud möödakäijad vaatasid mind kaastundlikult. vaatasin neid samamoodi vastu, sest lund koristada on vahva! isa ütles, et ma lükkaks lihtsalt põhilise lahtise osa pealt ära. ilmselgelt ei olnud ta arvestanud oma pedandist tütrega. see tähendas seda, et ma rookisin tänava nii puhtaks, et inimestel oleks piinlik oma lumiste saabastega seal käia.

pärast kätetööd imetledes oli ikka hea tunne küll. ja ilma vaadates tundub, et mul on ilmselt teinekordki võimalus lumelabidaga vehkima minna.

Sildid:

postitas Katrjuss kell 18:16  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker