esmaspäev, märts 03, 2008
polüglotid tegutsevad!
Dancing with my brain says: olgu lähen siis dushin alan
Dancing with my brain says: dushin alan lidistyn
Katrjuss says: olgz
Katrjuss says: :D
Katrjuss says: älä lidisty
Dancing with my brain says: saippu purskus pellole, muumipapan kellole
Katrjuss says: muidu mä pean minemän yksin kanssa Ilmarin kanssa
Katrjuss says: hän voi olla pervertti
Dancing with my brain says: hän on! :D
Dancing with my brain says: kiva matka!
Katrjuss says: voi helvetti!
Dancing with my brain says: :D
Katrjuss says: nyt mä pean yha äkkin painuma
Dancing with my brain says: mä pean painuma dushin alal
Dancing with my brain says: n
Katrjuss says: mutta tämä matka voi siiskin olla hyvin kiva!
Katrjuss says: olgu, mina menen pukeutumaan
Dancing with my brain says: eläme, kaeme
Katrjuss says: :D
Dancing with my brain says: soittan heti kun olen valmissa?
Katrjuss says: soita, olka hyvää
Dancing with my brain says: :D
Katrjuss says: mun kännikä en vastaa
Katrjuss says: muhahaha
Katrjuss says: hüva pieni nalja mä valmistoin
Dancing with my brain says: koska olet juba kännistä?
Katrjuss says: olen ko joo
Katrjuss says: painu nyyt duššissa, tällä vedää
Dancing with my brain says: :D
Dancing with my brain says: no hyvä päivä, sinnani kun soitan
Dancing with my brain says: moi-moi!
Katrjuss says: tosi see olkaan
Katrjuss says: hyvä päiva sinullekin!
Katrjuss says: kunka saapun!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 18:36  
1 Comment:
  • At 04 märts, 2008 23:57, Anonymous Anonüümne ütles…

    pean ajaloo tõe huvides ära märkima, et ma naeran harva, aga seda postitust lugedes püherdasin naeruspasmides põrandal. loodan saada nii arenenud indiviidiks, et iga mu duši alla minekut saadaks selline sisemonoloog.
    ellu

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker