teisipäev, veebruar 12, 2008
head filmielamust!
kindlasti peab täna vaatama Tv3-st sellist filmi nagu "Red water" ("Verine jõgi"), sest see tundub olevat meistriteos.

ma juba kujutlesin selle filmi ideekoosolekut:

"Kuulge, mul tuli väga hea idee! Teeme filmi haist!!"
"Ei tea..juba on ju tehtud "Lõuad I, II, III, IV"..."
"Ma tean, aga me paneme ta JÕKKE!! See on midagi absoluutselt uut!"
"JAAAA! See on suurepärane mõte!!"
Kostub heakskiiduhüüdeid ja võidukat naeru.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 15:40  
9 Comment:
  • At 12 veebruar, 2008 16:32, Anonymous Anonüümne ütles…

    ooh! kunst!
    see on umbes sama hea film, kui oleks http://www.lepconnie.com/pics/other/piranhas.jpg

    :D

     
  • At 12 veebruar, 2008 17:09, Blogger Katrjuss ütles…

    :D:D kui hea film see oleks! ja minagi läheksin nende asemel trepist:D

     
  • At 12 veebruar, 2008 17:10, Blogger Katrjuss ütles…

    ja selles hai-filmis mängib ka Coolio. nagu kui khuul see veel on!:D

     
  • At 13 veebruar, 2008 10:07, Anonymous Anonüümne ütles…

    ja nad tapsid selle vaese kala naftapuuriga!!! kus on PETA silmad?! :D

    jah, ma sattusin seda filmi vaatama. süüdistan siinset reklaami.

     
  • At 13 veebruar, 2008 11:37, Blogger irve ütles…

    Preilid, reedel tulge kõik minu juurde, mul on suurepärane film Star Crash espetsiaalselt teile sikutatud.

    Pea-aegu-peaosas David Hasselhoff!

    Hullem kui Troll 2

     
  • At 13 veebruar, 2008 12:21, Blogger Katrjuss ütles…

    preilid nagu mina ja Awekas vä? muhahahaa.

     
  • At 14 veebruar, 2008 08:23, Anonymous Anonüümne ütles…

    Verine jõgi verine jõgi
    kui surmapaik sa minu jaoks
    verine jõgi verine jõgi
    mis teen küll siis kui sa üks kord kaod
    Verepeeglis tulemelu väreluste värv
    käin paljapäi ja paljajalu puhkeb pingul närv
    verine jõgi.

     
  • At 14 veebruar, 2008 09:14, Anonymous Anonüümne ütles…

    marulised ovatsioonid!

     
  • At 14 veebruar, 2008 09:36, Blogger Katrjuss ütles…

    auuuuts!!:D ma muidugi pidin selle kohe ka läbi laulma:D

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker