kolmapäev, jaanuar 23, 2008
ma olen peaaegu nagu Erika Salumäe
kõik algas sellest, et ema sai omale sünnipäevaks rattatrenažööri (või kuidas neid nimetataksegi). terve pere juubeldas rõõmust ja lubas kohe sportlikuks hakata. mina muidugi ka. nii ma siis ühel õhtul sinna otsa ronisingi, suure entusiasmiga loomulikult. alguses oligi päris mõnus. nii umbes kümme minutit. 20 minuti pärast ma olin juba igavusse suremas. sest no kaua sa ikka ühe koha peal väntad niimoodi. ümbrus ei vaheldu ja peagi on kange soov minna teise tuppa vaatama, et mis seal ka põnevat toimub. seetõttu ma otsustasin, et 20 mintsa on täitsa paras aeg treenimiseks. pärast ma sain muidugi oma eratreeneri käest teada, et vähemalt tunni peab väntama, et kasu oleks. st ma teadsin seda muidu ka, aga lootsin, et äkki saab ikka vähemaga. tuli välja, et ei saa. nii ma siis võtsin ja võtsin seda hoogu, et päriselt treenima hakata. kuni tänaseni. mõtlesin, et kaua võib, ja panin jalga jõuluvana toodud ekstramegasuper treeningsokid, nende otsa tossud (jaa, mul tõesti on olemas päristossud), selga trenniriided (et oleks nagu päris trennis ikka), muusika kõvaks ja ronisin ratta selga. alguses oli okei. aeg läks kuidagi kiiresti isegi. igavuse peletamiseks üritasin lugeda, aga see oli suhteliselt võimatu. nii ma seal siis väntasin ja väntasin ja iga hetkega vihkasin üha enam seda ratta küljes olevat kella, mis minu meelest aina aeglasemalt ja aeglasemalt edasi läks. vahepeal tundsin ka, kuidas mu varbad ära surid. saate aru - VARBAD. tagumikust ma saan veel aru, aga varbad. nagu mismõttes?! igastahes olin ma rõõmus, kui aeg lõpuks täis sai. kui ma end sadulast maha vinnasin, pidin peaaegu samamoodi pikali käima nagu Bridget Jones seal päeviku filmis, mu tagumik lihtsalt oli otsustanud ära surra. palju õnne talle igastahes. aga kõigest sellest vaevast hoolimata hakkan ma nüüd usinasti treenima. sest olgem ausad - Peking pole enam kaugel. ja samamoodi ka pekid. igastahes palju edu mulle teie poolt!

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 19:59  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker