kolmapäev, jaanuar 09, 2008
mina olengi see, kellel on surres kõige rohkem asju
mulle ikka päris meeldib, kui saab terve hunniku asju suhteliselt vähese raha eest. nii me šoppasimegi end Kristiga Viru keskuses hingetuks ja koju minnes pidime ostumaniakkide maine vältimiseks osad kilekotid teiste sisse toppima.

veel tahtsin ma öelda, et mismõttes Andres Maimik must möödudes mind pikalt vaatama jäi ja muigas. üldiselt, kui ta järgmise filmi minust teha kavatseb, siis köhigu aga raha. seda vist tähendabki (mugandustega) see mu tänane Orksi footšõn, mis lubas, et ma pärin terve suure varandusehunniku. jee, ma ütlen.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 18:11  
3 Comment:
  • At 09 jaanuar, 2008 19:28, Anonymous Anonüümne ütles…

    ma arvan, et film Sinust teha, tuli talle ükskord KuKu klubi ees. palju põnevaid vaatepilte. ja küllap nad nüüd Veikoga kaklevad, et kes saab Sinust filmi teha

     
  • At 09 jaanuar, 2008 19:43, Anonymous Anonüümne ütles…

    ja Sa pidid ju haige olema.:P
    ja loomulikult käin ma ringi Sinu blogis, sest muidu ma peaks päriselt ka õppima hakkama:P

     
  • At 09 jaanuar, 2008 20:27, Blogger Katrjuss ütles…

    ma küll ei mäleta, et Maimik ka seal oli. ilmselgelt pean jooma vähem.
    ja ma olingi haige. õnneks aint eile. öösel oli nt väga rõve, aga ma ei asu seda kirjeldama (teie õnneks). hommikul oli palavik läinud ja siis ma saingi nakatuda ostupalavikku. oh mind sõnaseppa. ja üldsegi. MINE ÕPPIMA!! (saab kobiseda see, kes seda enam praegu tegema ei pea. muhahahahaha!)

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker