esmaspäev, jaanuar 07, 2008
saab end jälle paksuks süüa, ajee!
Maiks eile ütles, et ma täna surmkindlalt ja ilmtingimata oleksin kell 16 kodus. mina ei saanud aru, et miks ja mis värk. aga Maiks käis peale. et peab olema. ja et ma pärast ei kahetse, kui olen. eks ma muidugi naersin ja ütlesin, et okei siis. ja noh hea oli, et ma olin. Mart, kes oli käinud hetkeks Hollandis läbisõidul, tõi meile Maiksilt kirja ja vahvleid. no neid iirisega. õnneks Maiks vahvlipakkidega ei koonerdanud ja ma saan end nüüd jälle natukene paksemaks süüa. ühtlasi naudin ka kingitust H&M-st, milleks on ümbrik. elu on suurepärane. jeppii!

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 16:08  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker