neljapäev, detsember 27, 2007
jõuluvana jättis kuuse alla mõned hunnikud
alustada tuleb vist hoopiski sellest, et ma lõpetasin kooli ära lõpuks ometigi. ei, mul ei ole targem tunne. ühtlasi ei ole mul ka muidu teistmoodi tunne ja väga kurb ka ei ole ja keha ka ei kihele (vastuseks kõikidele nendele suurepärastele küsimustele, mis ikka ja jälle miskipärast üles kerkivad). lõpetamine ise oli õnneks lühike ja lööv. mõned minutid rektori kõnet, mõned laulud ja juba saigi diplomi kätte. siis veel mõned lühikesed kõned, laulud ja võis sõpradelt-sugulastelt lilli rabada. ühtlasi on kogu aktus mulle ka arvutisse laetud, et ma vanadusehetkeil ikka ja jälle, pisar silmis, seda edasi-tagasi kerida ja lapselapsi mälestusheietustega piinata saaksin. mainimata ei saa ma ka jätta, et mul on nüüd lõpetamiskingina toanurgas mannekeen. et see tähendab kadetsege aga! (eriti kõik täielikult õmblemiskauged inimesed)

siis vahepeal oli üks selline päev, kus ma vedelesin mööda baare ja kohvikuid ja sain palju jalutada ja vestelda ja muidu oli ka mõnus.

ja siis me panime oma asjad kokku ja kihutasime saaremaale, sest noh, jõuluvana ju teab, et sealt meid ikka jõulu ajal on võimalik leida, ja kinkidest ei taha keegi ilma jääda. jõulud ise olid kaunilt rohelised ja tõeliselt söögirikkad, mis tähendab, et ma ägisen ringi veel tänagi. ühtlasi tegin ma sellest suurepärasest õhtust ka diktofoniga reportaaži, mis veel praegugi kuulates hurmavalt naerma ajab.

täna ma nägin Kertti ja Riivo tite ka ära lõpuks. ei pea vist mainimagi, et ta on täielikult nunnupunnu, ja juba on siuke naaskli nägu peas, et tundub, et tema töötlemisel ei pea ma sugugi nii palju vaeva nägema, kui Oliverikesega, kellest, minu enda suureks õnnitluseks, on kasvanud tõeliselt suurepärane paskaak.

noh ja nüüd ma istun siin ja kuulan amy winehouse´i ja mõtlen, et kas teha aastavahetus tavalist moodi või siis absoluutselt täiesti teistmoodi. et kas kena ja soe olemine või siis külmunud kannikad. raske otsus, raske otsus. või siis kerge. õnneks on otsustamiseks mõned päevad veel.

aga muidu, head vana-aasta lõppu!

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 22:50  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker