esmaspäev, detsember 10, 2007
PÖFFitud
põhimõtteliselt mul oli algselt üks teine plaan ja siis ma ei olnud väga kindel, et ma üldsegi sinna PÖFFi lõpupeole lähen. aga maarja ütles, et misasja, tuleb minna. ja noh, see teine plaan ka muutus, ja nii ma siis teavitasin rõõmsasti kärti, et hoihoi, me lähme nüüd igastahes vaatame, kuidas jaan ja tiina tantsu vihuvad (mida nad, olgu etteruttavalt öeldud, sugugi ei teinud. või siis ma lihtsalt ei sattunud peale neile). läksimegi. vaatasime, kuidas ilmar raag pelmeene sõi. ja kuulasime, kuidas chalice laulis. ja pärast vaatasime, kuidas ska faktor oma pille kokku pakkis. ja siis vaatasime, et oi, tuttavad näod, isegi täitsa palju. ja siis vaatasime, kuidas tort kõhtu kadus. ja natuke hiljem vaatasime, kuidas vestlus areneb suure hooga. ja siis pärastpoole (ja ennepoole) lasime priidul vaadata, et kust veintsi saab. kahjuks ta kohe vaatas ka, hoolikalt. see oli viga. seetõttu vaatasime pärast kukusse, kuhu ma jätsin oma viimased kakskend krontsi, sest piletimüüja ei viitsinud enam vaielda meiega ja korjas meie viimased rahad kokku ja lasi meid niisama peaaegu sisse. siis ma vahepeal ei vaadanud eriti hoolikalt ja kaotasin maarja ära suures peomöllus. seetõttu vaatasin õue, kus parasjagu veiko õunpuu suitsu tegi. natuke hiljem millegipärast ma vaatasin, et kuidas temaga suudelda ka on (päris okei oli). ja siis me vaatasime edasi nokusse. kus vaatasid jälle tuttavad näod vastu. täna ma vaatan, et ei olnud vist väga tark seal kõva häälega igasuguseid huvitavaid asju skandeerida. ja siis me vaatasime muidugi levikasse. kus oli teistel vist vahepeal päris huvitav vaadata. aga sellest me ei räägi. järgmine päev vaatasin tööle. ja olla oli suhteliselt surmaeelne. õnneks oli ainult pool päeva ja sai koju. ja kunagi ma vaatan hoolikamalt ja kirjutan filmidest ka, mis me ära vaatasime. ühesõnaga, oli tore PÖFF.

hiljem:

Katrjuss says: ma tahaks puhata :D
Nattos says: :D
Nattos says: ma tahaks normaliseeruda :P

Sildid: , , ,

postitas Katrjuss kell 21:37  
7 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker