neljapäev, november 29, 2007
PÖFFime täiega!
aga ma sain siiski PÖFFi vabatahtlikuks, kuigi alguses ära öeldi. kõik, kes krahli filmile tulevad, jätke joped koju, seda vähem mul tööd on. jippikajee!

hiljem:
El velbbaumo says: huvitav, kas pärast kutsutakse lõpupeole ka
Katrjuss says: ma mõtlesin ka, et kas lõpupeole ka saab :D
Katrjuss says: või saavad sinna tiina lokk ja jaan ruus
El velbbaumo says: :D
El velbbaumo says: tiina ja jaan saavad siis tantsu keerutada vabalt :P
Katrjuss says: jah, see on erapidu
El velbbaumo says: aa, ja üks fotograaf on ka, kes selle üles pildistab ekspressi jaoks
Katrjuss says: :D:D

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 21:53  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker