esmaspäev, november 26, 2007
greit saksess!!

nagu arvata oligi, et kui teha pidu teemal "david hasselhoff", siis ei saa mittekuidagi midagi halvasti minna. ja otseloomulikult ei läinud ka. muidugi, kui me päeval šoplemas käisime, siis ma arglikult teatasin kärdile, et no väike paanika on tekkimas, sest nii palju on teha. seepeale ütles kärt, et tal juba on. mul ei jäänud ka muud üle, kui tunnistada, et mul tegelikult on ka juba, ma ei tahtnud meid lihtsalt närvi ajada. aga noh, see läks natuke üle, kui ma koju jõudsin ja kristi tükeldama panin ja hasselhoffi pildiga koogi valmis sain ja veel asju ära tegin. kuigi pärast oli ka pisuke paanika, kui kärdi juures palju asju üles riputada tuli, aga õnneks jõudsid ainult kaks külalist varakult kohale, mis meid toimetuste juures ei häirinud (isegi mitte peale nende kaebusi, et nad peavad vaatama, kuidas midagi tehakse, ja mis booli sisse läheb, ja üldsegi kedagi ei huvita, et nad juba kohal on) ja me saime kõigega ülejäänute tulekuks valmis.
pidu oli otseloomulikult suurepärane! ma tantsisin kuskil kella viie-kuueni hommikul. täna ma selle eest end loomulikult ei õnnitle. mu keha valutab ikka täiega. ma ei saa voodist ega toolilt ega mittekuskilt üles. ma ei saa end liigutada. ühtlasi on mul jala peal räigelt suur sinikas, mis tekkis kas tantsuhoos või siis selle valusa kakluse käigus, mis meil kärdiga juhtus üks hetk (ja ma isegi ei mäleta, et miks). ühtlasi ma õnnitleksin kõiki, kes osalesid nendes suurepärastes tissinaljades, mida terve õhtu tehti. ja ühtlasi tänan ka kõiki, kes tulid. sest tõesti, ma olen juba terve õhtu naernud endaette seda pidu, suurepärane noh. ja nüüd ma kobin magama. kuigi ma peaaegu terve päeva kärdi juures juba magasin teleka ees, ei aidanud see eriti.
igastahes ma tahtsin veelkord öelda, et greit saksess! (ja tänada awekat ja gregikut selle väljendi kasutamise eest, sest otseloomulikult see kummitas mul terve päeva täna). peopall, et mitte öelda diskokera, on nüüd kellegi teise väravas mõneks ajaks. ja ma tungivalt soovitan selles suhtes midagi ette võtta!

hiljem: ühesõnaga, ma naeran endiselt.

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 01:11  
4 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker