laupäev, november 10, 2007
hõk!
ma tegelikkuses ei viitsinud midagi kirjutada. aga siis kaalusin võimalusi muid asju teha ja...noh need polnud ahvatlevad väga. eks ma siis imengi siin nüüd mingit teksti välja, et oma aega sisustada merlekeseni (45 mintsa. juhul kui ta ikka veab end meiega kohtuma).
eile käisin oma üleni armsa paksukese juures ehk täiesti absoluutselt raseda õekese juures, kes sai aru, et tal pole vaja seda tervet kapitäit riideid, ning lahkesti meile kõik ära jagas. mõni meist (ehk mina) naasis ühe kotitäiega, mõni teine (minu ahnurist õde, muidugi) jällegi kahe kotiga. vähemasti on mul nüüd nt hunnik seelikuid. ja pluuse. ja teksad. ja muid mõnusaid riideid.
õhtupoolikul ütles kärt, et nad seal parasjagu jaanuse ja martiniga peenutsevalt joovad "vana tallinnat" ja siis ma kohe mõistsin, et oo, ma olen ka nii peen, ning pressisin end ka kärdi juurde. oligi peen. nii jook kui huumor. ja et eriti peenutseda vaatasime ka "12 tooli" (seda vene versiooni, kus mängib see kaunis mees, kes "briljantkäes" oma tukka viskas ja ükskord siis oma pea ära lõi), mis oli päris humoriaalne. terve esimese osa suutsime ära vaadata enne, kui uni meid murdis (peenelt, muidugi).
täna jällegi käisin mardilaadal, mis eelmise aastaga võrreldes oli huvitavam, sest seal oli rohkem osalejaid (minu meelest vähemasti), aga jamam seetõttu, et seal oli põhimõtteliselt olematu käsitöötarvete ja -raamatute valik. milline pettumus, ma ütlen. peaaegu oleks lõnga ostnud, aga müüja ütles, et oodaku ma aga jõululaadani, küll siis tuleb mõnusamaid värve. kohe allusingi.
lõpetuseks ma tahtsin öelda, et seal honda (vist oli) reklaamis oligi jah kalm ja "run". mõtlesin pool hommikut (lõunat), et kus krt ma seda laulu kuulnud olen ometigi. vat ja siis lõpuks mõtlesingi välja. nüüd kuulan. mõnus laul on.
no vot. sellise mõnusa ja täiesti mõttetu teksti ma suutsingi oma peast välja imeda. nüüd on jäänud veel pool tundi merlekese võimaliku kõneni. ma ei tea, mis ma selle ajaga pihta nüüd hakkan. oh, 29 mintsa. okei, ma lõpetan nüüd ära. uneaju pole normaalne.

hiljem: õujeeh, ma panen nüüd oma uue ja ülimalt soojusliku jaki selga ja uue ja ülimalt paksu salli kaela ja kepsutan rõõmsasti napsutama. eem... see tähendab vett jooma. informatsiooni kasulikkusega olen alati hiilanud.

Sildid: , , , , ,

postitas Katrjuss kell 21:07  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker