laupäev, november 17, 2007
mõnus
ajasin madise minema (või noh, peaaegu viskasin välja, aga viisakalt loomulikult), panin genialistide plaadi üle saja aasta (st üle niimitme aasta, kui nad laiali on olnud. ei, ma ei kuulanud neid mitte sellepärast, et ma oleksin neid lahkumineku pärast vihanud, vaid lihtsalt oli küllastus ja ei tahtnud) peale, muusika kõvaks ja hakkasin tegema mida? muidugi koristama. noh, vaheldumisi laulude kaasalaulmise ja tantsimisega. sest korter on tühi ja tühjas korteris, kus üheski nurgas keegi ei vahi, koristada - see on suurepärane! õnneks on tõeliselt vähe vaja. (nagu ilmselt ka veidrikuks).

ahjaa, uus grusiinia vanasõna: kes ees, see mees, kes taga, see ka mees.

Sildid: , ,

postitas Katrjuss kell 15:40  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker