kolmapäev, november 21, 2007
el munando on see mees
esmaspäeval tegime ära peokoosoleku, mis oli päris hea mõte arvestades, et pidu on juba laupäeval. õnneks sai palju nalja. tahaksin õnnitleda jaagupit suurepärase etteaste eest el munandona. mõnikord ma tõesti kahetsen, et keegi meid ei filmi. see, mis koosoleku teises pooles juhtus...noh...juhtus, mis juhtus, eksole. minu tervitused siinkohal kärdi koduveinile. heihei!

peale mõningast (päevast) peokoosolekust taastumist asusime usinasti tegevuslisti täitma. mis tähendab seda, et võrreldes eelmiste pidudega, on meil seekord kuidagi päris palju tehtud enne seda peoeelset ööd. mis on väga huvitav. ja ma kahtlustan, et tegelikkuses see ei tähenda midagi - teretulemast reede öö! ja üldsegi on huvitav see, et kõik inimesed, kellelt me midagi palunud oleme, on kuidagi eriti vastutulelikud ja sõbralikud ja lahked. ja üldse on asjad kuidagi sujuvalt laabunud. kuidagi veider nagu. samas ma saan muidugi aru, et ega inimesed ei suudagi ju sellise sensuani, nagu david hasselhoff, sarmile vastu panna. ja parem ongi. meile parem muidugi.

igastahes me täna mässasime terve päeva ja lõpuks oli pea juba nii sassis, et tekkis jälle see faas, kus kõik täiesti mõttetud asjad olid nii naljakad, et vahepeal ei saanud suurest naerust hingata. vähemasti meil tuli veel ja veel uusi valusaid ideid, mis õnneks on ka kõik täitsa teostatavad.

tähendab. tulge siis kõik aga peole. ma kordan veel üle, et see on 24.nov david hasselhoffi juures, vana-kalamaja 33-3. ja kes ei tule...no see vaadaku ise, mis teeb.

Sildid: , , , , ,

postitas Katrjuss kell 23:26  
2 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker