esmaspäev, jaanuar 21, 2008
hõrk korteriphartey kerges tekiila ja rummi kastmes
peale nädalat Hiiumaal oli mul natuke tunne, et ma pean taaslinnastuma. ja kuna Jaagup saatis mulle pisut ähvardusmaigulise sms-i (mille üle ma tegelikult naersin muidugi), ei jäänudki mul suurt muud üle, kui peale Kertti juublit korteripharteyle minna.

kui me kohale jõudsime, olid peaaegu kõik juba seal. noh, nagu ikka see meil käib - saabume, kui peo igavam osa juba läbi on. õnneks valati kohe tekiila välja ja mõne aja pärast hakkasid kostma ka Youtube´ist parimad musikaalsed pärlid, millele järgnes terve hunnik muusikat meie tavapärasest peolistist. see kõik tähendas seda, et tants ja trall kestis kuskil kella seitsmeni hommikul, ja sisaldas minimuusikali "Ostke entsüklopeediaid!", tantsuliigutusi piimaauto laulule, tekiilat Sprite´iga, minust inspireeritud uut tantsuvõtet "Estonian flag", kaklusi, veel ohtralt tekiilat Sprite´iga, karglemist, laulude kaasaüürgamist, rummi koolaga, hingetuksvõtvaid nalju, dekolteedesse ja püksi jäätükkide loopimist/toppimist, limonaadi, veel rummi koolaga, viimaseid tekiilariismeid, veel tantsu (ka oakotile nõrkenuna lasin ma end koos oakotiga paremate laulude ajal Kärdil tantsupõrandale vedada/tirida/sikutada/punnitada - pühendumine missugune!), ratastoolitantsu, nalju, naeru ja kõige selle lõppedes neljakesi ühte voodisse vajumist, mis tähendas põhiliselt külili magamist ja üheaegselt asendivahetamist ja umbes nii neljatunnist und. ja kohutavat hommikust avastust, et süüa on absoluutselt mittemidagi. õnneks vedasime end Kärdiga "Hella hunti" sööma ja siis ägisesin ära koju magama.

praegu mu keha valutab täiega. isegi selline piirkond nagu kaela tagumine osa. põlveots on räigelt paistes ja valus ja ma juba kujutan ette, et kuidas see muundub kauniks sinakasrohekaslillaks. kusjuures ma ei tea isegi, et kust ma sain selle, sest hoolimata nendest täitsa suurtest alkokogustest, ei olnud ma just eriti purjus (ilmselt tänu metsikule tantsule), ja ei tantsitunud (ega lasknud end tantsitada) üldsegi ei kapi ega laua ega mingi muu asja otsa. noh, eks see müstika muidugi pisut lahenes Kärdiga vesteldes, kes ütles, et tal on kanni peal räige sinikas. meenus, et voodis ma olin talle jalaga tagumikku andnud miskipärast. kummaline on muidugi see, et minu arust toimus see kõik teise jalaga. aga see selleks.

mis ma lõpetuseks öelda tahan on, et mõnus pidu oli ikka. ja me siin natuke mõtlesime teha ühe peo, uue aasta oma täpsemalt, selle va rotiaasta puhul. eks paistab, mis ja kus ja kas.

igastahes ma lähen nüüd lõpuks omale mantlit õmblema, sest lumi pidi tulema ja hea oleks ju soojas olla selle puhul. sii ja leiter, djuudz!

Sildid: , , , ,

postitas Katrjuss kell 13:22  
5 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker