esmaspäev, jaanuar 28, 2008
spordist (mis on endiselt mu südames. ja hinges)
viimaste kodutreenimistega olen ma targemaks saanud järgmistes asjades:
  • tagumik sureb vähem, kui selga panna ema pärisratturipüksid, need pehmendusega noh. üldiselt need just väga palju ei aita - rattalt maha ronides pidin endiselt peaaegu pikali käima
  • kui sadul õigele kõrgusele reguleerida, ei sure varbad ära
  • aeg läheb kiiremini, kui ratas teleka ette vedada, kahjuks peab siis muidugi vaatama kõike, mis telekast tuleb
  • ratta edasi-tagasi vedamine on ikka krdi nõme ja raske ja võtab palju enam läbi kui sõit ise
  • hea on treenimise ajaks ära kustutada tuled, et Rimi ette ei koguneks rahvahulk mu saavutustele kaasa elama
üldiselt tunnen ma end vahepeal ikka veel nii nagu selles "Minu isa oli ausus ise" laulus, kus üks sõitis kiikhobusega ühest linnast teise ja suurim ime oli see, et kohale jõudes oli ta endiselt sama kohapeal. a muidu on päris mõnus.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 20:27  
0 Comment:
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker