laupäev, veebruar 02, 2008
mõnitamise ülim metatasand
me just jõudsime Kärdiga arutledes järeldusele, et meil on mõnitamises täiesti uus ja kõrgem tase. nimelt me rääkisime sellest, kuidas Gregik mõnitab meid, tehes järgi meie Kreisidäänsi, ja samal ajal me mõnitame läbi enda mõnitamise Gregikut. Kärt ütles, et ta peab selle lause üle nüüd pisut mõtlema, et kõigest aru saada ja siis korralikult naerda.

ja mul oli praegu krdi napp pääsemine, siiani on afektiseisund. väkens.

Sildid: ,

postitas Katrjuss kell 01:50  
7 Comment:
  • At 05 veebruar, 2008 19:53, Anonymous Anonüümne ütles…

    gregik ei mõnita teid, kusjuures. õigemini, mõnitab naljaga pooleks, et mitte öelda "gaad te olete nii hullud naised appi kuidas te mulle meeldite" , mida ta tegelt öelda tahaks, aga ei saa, sest te olete ju nii kuramuse küünilised, te vilistaksite ta välja selle peale. nii et ma arvan et gregiku mõnitamisest rääkides te hoopis soojendate end tema sümpaatia paistel :)
    kui keegi nüüd sellest end pahandatuna tundis, siis mõnitage mind järgmine kord, kui kohtume, pikalt...

     
  • At 05 veebruar, 2008 20:02, Blogger Katrjuss ütles…

    häh, ega me ei arvanudki, et ta seda teeb päriselt (selles kõige halvemas mõttes), ja ega me teda ka ei mõnitagi halvas mõttes. ta on ju nii nunnu ja äge, et teda ei saagi halvas mõttes mõnitada, ka ainult naljaga pooleks:) ja tegelikult ma ei tahtnudki öelda selleks sõnaks mõnitamine, mis on ju tõeliselt halvamaiguline, aga minu aju ei suutnud mõelda välja midagi paremini kõlavat. tögamine äkki?

     
  • At 05 veebruar, 2008 20:04, Blogger Katrjuss ütles…

    ja Gregiku sümpaatia paistel peesitamine - see on ju lausa suurepäraselt mõnus!

     
  • At 05 veebruar, 2008 20:27, Anonymous Anonüümne ütles…

    nuspeldamine?

    jah, ma mõtlesin selle just praegu välja..

     
  • At 08 veebruar, 2008 18:03, Anonymous Anonüümne ütles…

    ehhe, Ellu, seda teeme me niikuinii, mõnitame siis. aga seda samamoodi, et "gaad, Sa oled nii hull naine, appi, kuidas Sa meile meeldid". wink wink nudge nudge!
    ja nagu Katre juba mainis on Gregiku sümpaatia paistel peesitamine ülimalt suurepärane.
    ja nuspeldamine tõi meelede sõnad nuselema ja nusserdama, mis ei ole küll minu välja mõeldud, aga siiski mõnusad:P

     
  • At 09 veebruar, 2008 20:14, Anonymous Anonüümne ütles…

    Kas sellised ongi saunas naiste jutud?

    /me teeb vasika silmi

     
  • At 11 veebruar, 2008 21:12, Anonymous Anonüümne ütles…

    jaa gregik, saunas räägivad naised ainult sinust!!!

    väga tore, et mõnitamise post muutus kommentaariumis üleüldiseks komplimentide pildumiseks :)

     
Postita kommentaar
<< Home
 
Minust


Nimi: Katrjuss
Asukoht: Tallinn, Estonia
Minust: Mul on koguaeg päris piinlik. Tihti teen ka mõtlemise hääli.
Vaata minu täielikku profiili

Viimased postitused
Arhivaari lemmikud
Teisi igasuguseid
  • Franz Ferdinand
  • Placebo
  • Scissor Sisters
  • Akne ehk Zits
  • Awekas
  • Eesti käsitööblogid
  • Ellu raudkops
  • Go fug yourself
  • Imekaunid ehted
  • Irve
  • Kas see on rumal...
  • Krista Kõiv
  • Kärt Tag...Åsis
  • Käsitööst valutavad käed
  • Liisu
  • Maiks, mu arm
  • Maiks, mijn liefde, Hollandis
  • My milk toof
  • Postsecret
  • Rloaluarnad
  • Sepp
  • Sigane
  • Triin
  • Viper
  • Wulffmorgenthaler
  • eXTReMe Tracker